top of page
Obrázek autoraRichard Reatek

Investice do podnikání s interiérovým hřištěm



ZISK A NÁVRATNOST INVESTICE DO DĚTSKÉHO HŘIŠTĚ S KAVÁRNOU

Vlastnění a provozování vnitřního hřiště a centra zábavy je výnosný obchodní model. Podle zkušeností podnikatelé v této oblasti mohou očekávat návratnost počáteční investice v 10-14 měsících. V následujících letech se výnosy pohybují v rozmezí 50% - 100% podle provozu.

Před investicí do projektu doporučujeme si vypracovat svůj podnikatelský plán ať už s odborníkem nebo samostatně, dle vlastního rozhodnutí, a stejně si zpracovat finanční analýzu!

Níže uvádíme některé faktory, které budou mít vliv na návratnost investice a zisk provozu:

Jaké jsou Vaše počáteční náklady?

Je potřebné spočítat počáteční náklady na spuštění interiérového hřiště nebo centra zábavy. Kolik bude stát nákup hřiště, atrakcí, pronájem prostorů, ostatní vybavení, předělání - úprava prostor, zaměstnanci a další související počáteční náklady.

Jaké jsou tržní možnosti ve Vašem okolí?

Udělejte si analýzu trhu v místě kde plánujete vnitřní hřiště. Zhodnoťte tržní možnosti: počet potenciálních zákazníků - rodin s dětmi, možnou denní návštěvnost, měsíční návštěvnost, konkurenci a vhodné cenové relace Vašich služeb.

Budete se odlišovat od ostatních?

V případě blízké konkurence, v čem se budete lišit? Konkurenční výhoda a lepší výbava nebo nejnovější doplňky hřiště Vám umožní uspět.

Máte dobrou polohu, umístění?

Správné umístění provozu je stejně klíčovým faktorem při návratnosti investice a zisku. Je třeba správně zvolit místo vhodné pro provoz interiérového dětského hřiště nebo zábavního centra. Zjistěte, jestli je místo snadno dostupné pro rodiny (pěšky, autem, MHD), viditelné, vzhledem na město nebo obec rozhodněte, zda bude v centru, na okraji, na sídlišti a jiné související faktory vzhledem k správnému umístění hřiště.

Jste připraven na podnikání?

Samostatné podnikání vyžaduje motivaci a tvrdou práci. Návratnost investice každého podniku se liší v závislosti na tom, jak majitel provozuje svůj podnik. Kvality a schopnosti majitele jsou největší proměnná ve všech činnostech podnikání.



47 zobrazení0 komentářů

Comments


bottom of page